28.1.13

ESA 2013: hat and hatpieces

Zoals jullie misschien al weten....Ik vind het super leuk om met kleding te "spelen". Lekker doorpassessies voor de spiegel. Èn maar nieuwe sets maken. Helaas neem ik daar bijna geen tijd meer voor. Wanneer er een feestje is met een dresscode, wordt het nog leuker. Nou deze keer mooi niet!!! Dresscode Elle Style Awards: musical/hat and hatpieces. Keiii moeilijk!!!! Het is geen verkleedpartij. Zoals geschreven op de site van Elle: "kom niet als fiona uit shrek the musical". (Hè jammer! hihi) Oke: Over the top dan maar! Theatraal. Glans. Print mix en een statement hoed. Hoedjes ben ik gek op. Na deze fantastische vondst op Marktplaats was ik al wat gerust gesteld. Toen ben ik maar gaan denken: "maak je maar niet te druk". Het thema is zo breed dat je de plank bijna niet kan misslaan. Heel divers maar vooral super mooi gekleed waren de gasten op deze avond. Ik geniet daar echt van. Zoveel werk iedereen er van maakt. Dat geeft zo'n extra feestelijk tintje aan de avond. Nu op naar de Carnaval haha!! Nog zoiets. Daar wil ik zo min mogelijk geld en tijd aan besteden. Maar ook in dit knal feest heb ik mega zin. Als jij nog een idee hebt voor een outfit. Let me now!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten