15.1.13

Burgundy loves purple

H&M clothing-Zara boots-Mango clutch
Dit lederen shortje zag ik vorig jaar op de Grazia PC catwalk show bij Nikkie Plessen. "Oo dit wil ik die wil ik" dacht ik toen. In september dit jaar scoorde ik hem voor 20 euro bij de Vintage sale van Danie Bless. Joehoee. Leer voor weinig, blijjj. Wanneer kleuren mooi samen gaan wordt ik heel blij. "Beetje gek" vond mijn vriend, en dat is het misschien ook wel. Ik vind het prachtig hoe deze materialen en kleuren samen elkaar versterken. Bordeaux kan echt met belachelijk veel gecombineerd worden. Duik je kast maar eens in voor een "doorpassessie" oker geel, rood, grijs, donkerblauw noem maar op. 3 a 4 kleuren in 1 outfit vind ik het aller aller mooist. Van die kleuren zorgen basic tinten ervoor dat het niet te "kermis" wordt. Xx

2 opmerkingen: