27.2.12

Winnaressen sieraden Kool-design

Jaaaaaaaaa! Ik heb de namen van de winnaressen van de fluor armbanden en de schattige oorbellen uit lego land.
Ik dacht: "Hoe ga ik dit nu eerlijk doen????" LOODJES TREKKEN!!!
En dan niet zelf natuurlijk!! Nee, natuurlijk niet! Mijn Liefste broertje Jimmy en mijn vriendje Bob hebben mij geholpen.

Drie bakjes: geel bakje voor de gele oorbellen, Roze bakje voor de roze armbanden en het oranje bakje voor de oranje armband.




Voor de oranje fluor armband heeft alleen Daphne gereageerd en voor de oorbellen alleen Rachel. Loodjes trekken was dus eigelijk niet nodig maar ik vond het gewoon leuk:-)De roze armband is gewonnnen door Lisanne.

Gefeliciteerd fashionista's!!

Marloes jij bent vergeten te vermelden wat jij het liefste zou willen(helaas kon ik jou niet bereiken)

Maar voor de meiden die dit keer helaas niets hebben gewonnnen: Er komt binnenkort vast weer iets voorbij.
Big hug!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Debbie, dankjewel voor je lieve complimentje op mijn blog! En natuurlijk jeeeejjj, ik heb de armband gewonnen :D Ik hoor het verder wel hoe&wat, liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke, ik wist niet dat je dat moest zeggen. Ik vond alles leuk :) Ik had je site nog in de gaten gehouden want ik weet dat ik niet zo'n account heb waar je op kan klikken (bij andere sites vul je dan je e-mailadres in). Hoe krijg ik dat? :-p

    BeantwoordenVerwijderen