6.2.12

I won!

Ojaaaaaa ojaaa ik heb gewoon gewonnen, woehoeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Niet te geloven, zo tof omdat ik nu voor Follow Fashion mag blijven schrijven. De hele week zat ik op een roze wolk, en waarom ik het nu pas op mijn blog zet..... GEEN IDEE????
Door Twitter en Facebook is dit misschien geen nieuws meer maar natuurlijk moet het of Stylofax.
Bedankt lieve leuke volgers voor jullie stemmen en jullie super leuke reactie's, zo tof!!!!
Ik blijf schrijven op FollowFashion.nl maar ik zal niet meer een preview van elk artikel op mijn persoonlijke blog zetten. Afgelopen maand vond ik dat speciaal maar het is niet leuk om dingen dubbel te blijven zien dus ik zou zeggen, FOLLOW ME ON FOLLOW FASHION!
(op Stylofax on Facebook zal ik wel een linkje blijven posten van mijn nieuwste artikel)

Mijn artikeln nog eens nalezen?? Hier de link! In het februari nummer van het magazine zul je een interview vinden. Hahaha dat vind ik nu al raar.....
http://www.followfashion.nl/guestblogger-of-the-month-debbie-hendriks








1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd, wat leuk zeg!
    Ik had me ook opgegeven maar ben helaas niet uitgekozen!
    Ik heb natuurlijk ook op jou gestemd!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen