19.8.13

Interior inspiration

Wooninspiratie! tja ik weet eigelijk niet of jullie daar nu op zitten te wachten. Het hoort niet thuis op een fashionblog. Ik vind het leuk om inspiratie te delen, en mijn blog is een soort dagboek van al mijn inspiratie, dus post ik het toch. Hoop dat jullie het leuk vinden. Een van mijn favoriete bezigheden is inspiratie googlen op afbeeldingen. Of het nu wonen of fashion gerelateerd is. Meestal fashion (verassend he) Afgelopen weken stond het zoeken van tuininspiratie centraal. Met een huis ben je nooit klaar zegt men weleens. Kan ik beamen! Af en toe heb ik weer zo'n bui dat ik ons huis helemaal niet meer leuk vind en alles wil veranderen. Kennen jullie vast allemaal. Een paar jaar geleden kochten we dit huis/bouwval.......

Denk dan aan dat programma bouwval gezocht en doe dat in het kwadraat. Ja je moet er wat voor over hebben. Dik een jaar weinig vrije tijd, sociaal life, kleding etc. 9mnd in een caravan in de tuin gewoond. Inderdaad, daar was geen plaats voor mijn kleding. Die mocht ik bij mijn ouders stallen. (Wat mijn moeder niet zo erg vond. Kon ze af en toe lekker neuzen)Maar goed ik dwaal weer eens af. Van tegenslagen, uitgeput zijn tot ook wel gezellige momenten maar vooral tot een fantastisch resultaat. Na dat we in huis gingen wonen duurde het nog een paar jaar dat het ook binnen leuk werd aangekleed. Nog lang niet klaar maar ben wel echt blij nu. Maar soms dus niet. bv dit wkd. Toen had ik weer zo'n bui. Nu we ook met de tuin zijn begonnen en het betonnen drama hebben ingeruild voor groen gras is het ook tijd om de tuin aan te kleden. Stap 1, verven van de tuin muur. Zo ging ik op zoek voor kleur inspiratie. Ik vind zo veel kleuren mooi. Ik kan gewoon niet kiezen. Gek word ik ervan. Moet nu echt een knoop gaan doorhakken anders wordt Bob ook gek:-) Deze mooie plaatsjes kwam ik tegen. in deze huizen zou ik zo in willen wonen. Helemaal verliefd. Welk huis zouden jullie willen wonen? Kussie van Deb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten