26.6.13

Webshop: The Fashionbunker

Gek word ik altijd als ik weer een nieuwe site tegenkom met onwijs mooie ontwerpen. Ik zit dan helemaal weg te kwijnen achter mijn laptop. Soms moet ik gewoon stoppen omdat ik teveel moois zie en het niet kan aanzien zonder iets te kopen. Ik ben blij dat ik niet alles kan kopen hoor. Als ik iets nieuws koop ben ik echt oprecht blij als een klein kind. Als ik thuis kom vanuit de stad, ren ik vaak gelijk naar boven om heel ff snel het een en ander door te passen. Weet niet of dat nog steeds zo is als je niet op je geld moet letten. Over een TE mooie site gesproken: The Fashionbunker, SJEEZUS..!!!! MOOIE ONTWERPEN, NIET NORMAAL!!! Niet alles hoor maar veel wel.De Fashionbunker verkoopt merken zoals Keepsake, Cameo, Finders Keepers, Billini en SENSO. Enjoy en shop ze, het is op deze site momenteel SALE:-) kus kus! Oja, oja.., ik heb al een tijdje geen online shops gedeeld met jullie, maar dat ga ik vanaf nu weer doen. Heb namelijk weer een paar super toffe ontdekt en ik denk dat jullie het wel leuk vinden als ik die deel:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten