13.4.13

Final sale

Nasty Gal-Weekday-Zara-H&M-Monki-Cos
Sale. "Vroeger"haatte ik die incomplete maten troep. Waar meer kleding op de grond lag dan mooi in de rekken hing. Vooral door de ervaringen van veel miskopen werd ik wijzer. Niet meer kopen omdat het een leuk prijsje heeft. Dat was mijn regel. Niet dat die regel wet was maar tenminste een uitgangspunt. Laatste jaren neus ik zeker weer in die sale rekken. Zoveel leuks hangt daar voor een leuk prijsje. Komt dat misschien door de crisis, doordat de collectie door de jaren leuker is geworden? "Vroeger" hingen hier vaak de no no's of de basis artikelen. Ik houd mij voordat de sale eraan komt dan ook altijd bewust in zodat ik in de sale lekker los kan gaan. H&M sale nummer uno!! Zara sale start met minimale afprijzingen. Niet leuk dus! Daar is het pas echt een feest in de final sale. Ook site als romwe, Nasty Gal, Topshop en Asos zijn erg sterk in goede afprijzingen. Wanneer jij in maart aan de zomer collectie denkt zou ik toch nog ff bij deze site's langs gaan voor de final sale. Vanaf dec tot nu heb ik erg veel toffe sale items gekocht. Op het rek een kleine selectie van mijn final sale aankopen van de laatste twee maanden. Allemaal rond de 10,- :-) XX

1 opmerking: