9.7.12

How to wear: 12 X 'het pak'

De mannen die je op straat ziet lopen in een pak zijn vaak eerder netjes dan hippe kippen maar als een vrouw het draagt is dit zeker wel het geval. Het is voor de vrouw vernieuwend en daardoor niet standaard. Als jij van combineren houd dan zijn deze items wat voor jou. Niet alleen kun je eindeloos de artikelen afzonderlijk dragen maar ook in verschillende stijlen kan je los gaan. Ik kocht dit pak(H&M) en ik wist al dat het door de kleur moeilijk zou gaan worden maar ik vond het te tof en heb na heel veel twijfel het winkelmandje vol gegooid. En ik heb er geen spijt van! Dit pak op 12 manieren, TO INSPIRE!! En laat mij jou favo outfit horen!!



De andere 6 sets zien?? Check ze over een paar dagen hier op Stylofax. Ik ben heel benieuwd welke set jou favo combi is!

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf pak is dat!! Alle combi's zijn heel vrouwelijk, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf!!! De kobaltblauwe combi vind ik erg mooi, maar ook de andere setjes misstaan zeker niet :)

    BeantwoordenVerwijderen