29.3.12

Totaal package: Go Afrika

De festivalletjes komen steeds dichterbij dus dan hangt die outfitstress ook weer in de lucht.
Ik weet niet of dit leuk is voor op mijn blog(laat het mij maar weten)
maar nu dacht ik dat het wel leuk zou zijn om af en toe een toffe outfit te tijlen, om natuurlijk jullie te inspireren.
Enne het hoeft natuurlijk niet voor een festivalletje maar kan ook voor andere gelegenheden!
TO INSPIRE!!!


Zorg ervoor dat jou outfit niet te erg matcht, het moet kloppen maar moet zeker niet te gezocht eruit zien. Zo wordt het net even anders dan de rest.
Dus geen zwarte tas en zwarte laarzen(zeker niet bij deze trend)
Zorg ervoor dat je niet dezelfde kleuren gebruikt, MAAR ZORG ER WEL VOOR DAT DE KLEUREN MOOI BIJ ELKAAR KLEUREN.
(Voor verkoopinfo laateen reactie achter)
Kussie

1 opmerking:

  1. wat een gave combinatie! Ik vind die rode shorts echt da bomb <3 en kan ook niet wachten tot het 26 april is en ik naar de h&m kan voor de faa collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen