5.9.11

Gazia's PC catwalk 2011

HEERLIJK!!

Heerlijke dag met heel veel fashion!
De fashion show, de inspirerende mensen op straat, en natuurlijk de mooie bnn ers.
Ik laat je meegenieten van deze mooie dag op mijn blog en op mijn facebook.

Ik heb erg genoten van de show, al die heerlijke kleuren, stoffen en accessoires.
Max mara en linhard...mega fan!! Maar eigelijk was alles erg mooi.
Deze merken zijn niet voor iedereen de dagelijkse kost, maar geniet van de samenvatting van de fashionshow.
En ik zou ik zeggen; spaar voor z'n topstuk!

De rest van de foto's vind je op mijn facebook.
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002817676014&sk=wall























CONCLUSION:

Woehoeeee zin in in de winter!
Kleur, bijzondere prints, prachtige panty's en maillots, geweldige hakken, mooie en vooral veel diversiteid in materialen.
Heb jij dit al?
Ga je voor minimalisme, lady like, cool girl, twiggy style of juist voor de 70's het maakt niet uit maar ben uniek!
Lekker veel combineren en mixen voor die spiegel, you go girl!!!
have fun this winter!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten