15.6.12

New stuff: White V.S colour


Zin om te lezen?
De laatste tijd heb ik een paar prachtige witte items gekocht. Ik kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was dat dit voor kwam. Wit vond ik altijd een beetje nietszeggende saaie kleur en vooral geen fashion, maar ik vind het ineens MOOI!! Juist doordat ik het nooit aanhad en het daardoor dus erg vernieuwend vind. Het moet wel een vrouwelijk item zijn van goede kwaliteit en een simpel ontwerp(Classy of minimalistisch) Jaaaa maar natuurlijk kocht ik ook kleur de afgelopen tijd:-) heel blij ben ik met de feather extentions en de clutch van de Zara(dit is nou die clutch) Wit en kleur het zijn tegenpolen maar als je deze samen combineerd versterken ze elkaar en verdienen ze allebei een eigen plekje. Het wit zal een hippe uitstraling krijgen en het kleur wordt er chic van. Maar vergeet bij allebei deze kleuren niet dat het van goede kwaliteit moeten zijn en een goed ontwerp moet hebben om het een fashionuitstaling te geven.

4 opmerkingen:

  1. erg leuke aankopen!! Mooi zo die tegenstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk al die gekleurde dingen bij elkaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry voor de late reactie, maar dat zijn zeker mooie witte items en die kan je ook nog opleuken mocht je dat willen met de kleurtjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hou van witte items, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen