28.6.12

My style;Free your mind festival






Deze was mijn Free Your Mind festival outfit(waar ik al een paar maanden voor dat dit feest begon mee bezig was) Ik wist dat ik niet veel geld uitkon geven ivm een paar dure maanden dus ging steeds doorpassen met mijn 'oude' collectie met uitganspunt een keer geen shortje.. Maar ik zag het elke keer weer somber in. De ketting(Zara) kocht ik van de kadobon die ik van mijn vriendinnen kreeg, zo leuk shoppen is dat:-)De top is van de Primark 3,- hi daar word ik nou blij van. De rok heb ik ooit op een kringloop gekocht, de hoed is van H&M en de laarzen heb ik ook al jaren. dus voor weinig was ik klaar, nephaar, tanning en GO!

2 opmerkingen:

  1. Er leuke outfit:) Dat top is echt super in combi met die rok, lekker gipsy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een toffe combinatie, I wish dat ik dat aan zou kunnen! Het staat je echt geweldig en shoppen met cadeaubonnen is 1 van de leukste dingen :D

    BeantwoordenVerwijderen