25.6.12

My style: Tie Dye


Zin om over deze outfit te lezen....



Deze broek en booties heb ik al jaren zo leuk als je daar weer blij mee kan zijn, de broek poste ik laatst op Facebook nadat ik hem met elastiek en bleek onder handen had genomen. Deze foto is genomen voor de bruiloft van Bobs zijn vrienden, het bruidspaar had een kamer geboekt voor ons in het heerlijke hotel Manna te Nijmegen. Na het maken van deze foto verzorde ik haar kapsel voor deze bijzondere dag. Deze dag was als een sprookje met een knalfeest in de avond. Dit zijn speciale dagen in het jaar, heeerlijk! De dag daarna was ook z'n speciale dag: Free Your Mind festival:-) Deze outfit over een paar dagen....

6 opmerkingen:

  1. Leuk gecombineerd! Dat okergeel staat jou ook erg mooi meid! De achtergrond voor de foto is ook goed gekozen, net alsof je zo in het raam hangt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zie je er weer tof uit! leuk dat je haar haar deed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Ik heb mijn broek ook gebleekt, ben er zo blij mee. die van jou is ook goed gelukt. gaaf met dat okergeel er boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks voor jullie opmerkingen!! Zo leuk een nieuwe broek voor 1€:-). Dat oker geel
    vind ik zo mooi maar maakt altijd zo bleek, voor deze dag was ik
    naar de tanning geweest dus nu kon het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Hij is wel erg goed gelukt met bleken ;)

    Visit/follow my blog: http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige kleurcombinatie! Ik ben normaal geen fan van bruin en okergeel, maar het staat je geweldig :D de broek is amazing en je straalt echt op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen