4.6.12

FYM festival 2012 hippe kippen

Afgelopen zaterdag was ik met Bob naar FYM festival in Arnhem. Dit is echt een van mijn hoogte punten van het jaar (hoor Bob nu al zeggen jaja dat zeg jij bij alle feestjes, en hij heeft gelijk) AOA en Emporium moest ik dit jaar missen maar daar was FYM met een zonnetje:-) deze keer was de voorpret niet helemaal top omdat ik een kater had van de bruiloft die ik had de dag daarvoor. (Binnenkort die outfitfoto's daarvan online) Ik natuurlijk met mijn camera op pad om hippe kippen te spotten voor jou! Op een gegeven moment moest ik wel echt mijn camera weg doen , Stylofax jullie dus:-) zitten te veel in mijn hoofd dat ik bijna vergat te feesten. Check Follow Fashion ook even deze week, ik heb mijn wekelijkse artikel over FYM geschreven en partypics gepost, wie weet sta jij er tussen? Via de link hier rechts kom je daar terecht. Enjoy en laat mij horen wie jou favoriet is! Ik moet helaas de computer afstaan omdat Bob moet leren maar hier alvast een deel van de pics.....





2 opmerkingen:

  1. Haha, jij bent me ook een mooie, vergeet je te feesten:) Foto 3 en 5! En wat is jou favoriet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG ja dat is een goede vraag:-) ik kan nooit kiezen.... Meisje met de zwarte rok, daar zie ik mij zelf wel in(die had ik zelf ook aan, die foto's komen later) en vind de 4e pic van onder heel cool, de vintage meisjes ja eigelijk vind ik iedereen een tien, daarom spotte ik ze ook voor de foto:-)

    BeantwoordenVerwijderen