3.1.14

AFW OUTFIT: INSPIRED BY FASHIONCHICK.NL

AFW staat voor de deur. Een week vrij, samen met vriendinnen, alleen maar fashion opsnuiven. Heerlijk! I wish.... Laat ik maar vlug wakker worden uit die dagdroom. Dat gaat niet gebeuren helaas.... Waar ik wel stiekem op hoop, is de prijs winnen op www.fashionchick.nl. Kaartjes voor fashionshows, twee nachten Art'otel, complete Supertrash outfit... Jee als ik er aan denk dan zit ik daar al met mijn gedachten, haha!! Natuuuurlijk kennen jullie Fashionchick!! Nee? Shame on you!! Grapje. Iig dan heb je wel wat gemist. Shoppen was nog nooit zo fijn. Waanzinig veel webshops komen hier samen in de FashionFinder. Zoek je een zwarte pump en heb je geen zin om tien webwinkeltjes of te struinen dan moet je hier zijn!! Ik ben vooral gek op de artikelen geschreven door die leuke meiden van Fashionchick. De trendreports zijn mijn favo! Love it!! Laten deze artikelen nou ook de inspiratiebron zijn voor mijn outfits voor de Fashionweek. Dit was ook de opdracht "verwerk je ultieme AFW outfit in een blogpost" Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn met een doorpassessie. De pics laten zien hoe geïnspireerd ik ben geraakt door de trend reports van afgelopen autumn/winter op fashionchick.nl. Ik hoop jij ook!! Je vind ze allemaal hier terug. Welke set zou jij aan doen als jij naar fashionweek zou gaan? XX

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met het winnen van de kaarten voor de AFW!!! Ik ben jaloers! Super gedaan, erg leuke post!

    xxx Chris

    http://www.addictedtofashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen