27.8.13

Playing with Pretty Peronne

H&M blazer, top, skirt, necklace & clutch-Mango schoes Pretty Peronne gaat verhuizen. Helaas kunnen we elkaar dan niet meer zo makkelijk op zoeken. Jammer, ik geniet zo van haar foto's! Zo prachtig een professioneel en zooo cool dat ze op mijn blog staan:-) Het is echt leuk en vooral erg gezellig om samen hier mee bezig te zijn. De zomer loopt op het einde dus keuze voor een outfit was best snel gemaakt. Dit onwijs toffe rokje is van H&M. Niet normaal hoe leuk hij is en toch is dit pas de eerste keer dat ik hem draag. Ik dacht voor zo'n opvallend item ga ik voor "less is more". Het rokje is al fantastisch dus het heeft niet veel nodig. Door het te combineren met zwart wordt het geheel wat rustiger. De ketting en tas passen perfect bij de stijl van dit rokje en zorgen ervoor dat het geheel wordt versterkt. Ik hoop dat het nog heeel lang mooi weer blijft zodat ik dit rokje nog een keer kan gaan dragen. De zomer collectie moet binnenkort weer plaats moet maken voor de wintergarderobe, dus heb je nu nog de kans om van je te weinig gedragen zomer items te genieten. Kus voor jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten