18.2.13

Oversize knit

Olijf groen vind ik fantastisch! Met rood tinten kleurt deze kleur het mooist. Dit vest zit zooo warm dat het haast niet draagbaar is. Ik als bezige bij heb het niet snel koud. Vandaar dat ik hem niet zo vaak draag. Neem niet weg dat ik er helemaal verliefd op ben:-)Lang gelden kocht ik een vest in deze kleur bij de krinloop. Deze zit helemaal onder de pluizen, dus aan vervanging toe! Ook al draag ik dit vest niet vaak. Sommige dingen zijn gewoon fijn voor de "heb":-) XX!

2 opmerkingen:

  1. Supermooi vest, die kleur inderdaad..mooii!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the color combo and that sweater is AMAZING...perfect oversized knit. I am actually selling the skirt. Someone wants it but hasn't paid me yet..I will e-mail them and see if they still want it.

    BeantwoordenVerwijderen