19.10.12

My style: Go flary

 
  Zara ceintuur(nieuw)en tuniek-Bershka flary-Mimic Copenhagen tas-Bijenkorf hoed
Mijn aller liefste toppers van ouders waren 35 jaar getrouwd,en dat was reden om ons mee uit eten te nemen. Samen met mijn broertje en zijn vriendin gingen wij heeerlijk eten bij Bar Lekker in Huissen. Ik ben zo dol op samen zijn met de mensen waar ik van hou ! En op lekker eten dus het was een top aaf. Woon je in de buurt van Huissen(bij Arnhem)dan MOET je daar een keer gaan eten! (En dan doe dan maar de groetjes aan mijn mooie vriendin Melanie en haar vriend Timme)



1 opmerking:

  1. You look absolutely sophisticated. The wide leg jeans and the floral blouse adds that 70's vibe to your look and that hat makes it eben more special. Love it :-)

    Ani
    www.fleurani.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen