10.10.12

Miroslava Duma

Wie is jouw stijlicoon? Ik kon tot voor kort die vraag niet vol overtuiging beantwoorden, simpelweg omdat ik die niet had. Goed gekleed vind ik de Olsen twins, Victoria Beckham, Rachel Zoe en in Nederland bv Victoria Koblenko, Nikkie Plessen en de vrouw van Jan des Bouvrie. Tja en wat is nou eigenlijk een stijlicoon voor mij? Iemand die altijd goed gekleed gaat en mij ook echt elke keer weer inspiratie kan geven. Dit zou dan sowieso iemand moeten zijn die ook van meerdere stijlen houdt en ook zeker graag kleur aan haar outfit toevoegt. Ik heb haar gevonden!!! Miroslava Duma (fashioneditor in Rusland), Mijn heldin! Wow voor het eerst vind ik iemand constant zo ontzettend mooi gekleed en hing ik met mijn tong op mijn schoenen toen ik deze mooie fashionista Googlede. Ik had haar al vaker op streetstyle pics gespot maar wist niet wie het was, en nu wel! Dus doop ik haar nu officieel tot mijn stijlicoon! Dat wil ik dan natuurlijk met jullie delen! To inspire!!! Enne ik ben ook benieuwd naar jou stijlicoon....X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten