14.8.12

My style: little white dress





Een witte jurk, dat ik dat nog eens ging dragen. Wit vond altijd een beetje saai maar dit classy modelletje is miami chic(zo merkte onze vriend Martijn op) In een eerder blogbericht konden jullie al lezen dat mijn mening veranderd is over deze kleur. Mijn puntige pumps van Mango zijn zelfs mijn favo schoes van dit moment. Helaas was dit niet z'n mooie dag maar met de rieten hoed krijgt deze jurk toch een zomers accent ook al draag ik het met een panty(hoewel zo de witte benen mooi even verborgen werden gehouden) Deze outfit droeg ik op de verjaardag van Bob, dit jaar werd er door mijn vriend niet echt verjaardag gevierd alleen een zondag middag borreltje met naaste fam en zijn 3 beste vrienden met gezellige aanhang. Toen ik wakker werd dacht ik al "ik heb geen zin in een outfitstress uurtje dus dit is mijn nieuwe witte jurk en die doe ik aan!!" Echt en ik was in 1 keer klaar(zeldzaam) Daarom zijn nieuwe items zo zo fijn:-) Wat vinden jullie van de kleur wit?

1 opmerking:

  1. Staat zeker niet verkeerd met deze bordeaux kleurige panty en die leuke schoen. Wit draag ik ook een enkele keer, alleen de kleur flatteert mij niet zonder een kleurtje erbij:)

    BeantwoordenVerwijderen