2.7.12

Fashionchick pump deel 3 launch@little buddha

Super happy was ik toen ik de uitnodiging van Fashionchick.nl in mijn mailbox vond. Maar gelijk ook chagrijnig omdat ik net "ja" had gezegd tegen een project voor mijn werk. Ik kon dus niet:-( tenminste, waarschijnlijk niet. Of hoogstens het laatste deel van de avond. Woehoeeee..... maar gelukkig was ik er op tijd en dus hier mijn verslag(eindelijk) Ken jij Fashionchick nog niet? Dan moet je echt een kijkje gaan nemen! De lieve gezellige meiden achter deze site zorgen ervoor dat jij op de hoogte blijft van al het leuks dat de fashionwereld te bieden heeft... En je kunt daar de leukste merken onder 1 dak shoppen via de fashionfinder, hoe fijn!!!

De pics....

Toevallig sliep ik de hele week in Amsterdam in het heerlijke hotel The Albus(aanrader)Na mijn werk kleede ik me snel om op de WC om geen tijd te verliezen. Hoe fijn, ik mocht samen met allemaal gezellige en heerlijk geklede mensen die allemaal dezelfde passie delen, genieten van deze cocktailparty!!! Deel drie van de pump, die door Ellen, eigenaresse van Fashionchick zelf werd ontworpen is weer geweldig. Goede hak, in de kleuren zwart, rood en geel met zeven strikken van groot naar klein over de gehele achterkant. De suede pump voor € 79,95 is te koop bij oa HypeBazaar. Het was super gezellig doordat ik een paar bekende tegen kwam oa Marlou van FollowFashion.nl. maar ook doordat ik met een paar meiden die ik nog niet kende leuke gesprekken heb gehad. Ik had nog wel veel meer foto's kunnen maken maar door deze gezelligheid ging de tijd veel te snel. Op fashionchick.nl lees je het complete verslag en vind je nog meer foto's van deze avond. Suz van het blog:Fashionisaparty was aanwezig en die schreef een fantastisch verhaal over deze aaf.
http://www.fashionchick.nl/fashionnews/launch-party-fashionchick-pump-iii/2620.html
http://www.fashionisaparty.com/2012/06/lancering-derde-fashionchick-pump.html/

De dresscode was een jurk en hakken. Na mega aan de doorpassessie te zijn gegaan, had ik achteraf liever een andere outfit gekozen maar ja, ik had te weinig tijd die week en dan maak je verkeerde keuzes. Jurk is van Vanilla en pump van H&M. Nog 1 ding: lovely Amanda van Fashionchick heeft zelf ook een blog en die moet je echt checken!http://www.follow-the-glitter.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. aah, wat lief dat je me gelinkt hebt meis <3! leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellig en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah wat een leuke post! je outfit was juist ABFAB gekkie. totaal geen verkeerde keuze.
    en wat een prachtige afsluitende zin van je post ;) lief van je!!
    zie ik je op AFW? kussies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe post, echt cool dat je er toch bij kon zijn! Ik vind je outfit juist amazing, roze met neongeel <3 en die panty, hoedje en leren jas zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen