17.7.12

AFW: Winde en Marije & Tony Cohen







(sorry girls, van deze show zijn de pics niet goed gelukt vandaar maar 2 stuks)
Helemaal gek werd ik toen ik hoorde dat ik naar Amsterdam Fashion Week mocht. De twee shows die ik bezocht waren prachtig. Als je zo gek bent van fashion zoals ik dat ben dan is dit natuurlijk de place to be. Ik heb genoten van de shows, sfeer en de prachtig geklede mensen. Deze hippe kippen heb ik natuurlijk op camera vastgelegt. Het is allemaal veel werk om het online te krijgen dus daarvoor moeten jullie een beetje geduld voor hebben. Nu eerst een sfeerimpressie van de shows en later post ik die hippe kippen. Mijn outfit zal ik dan natuurlijk ook posten. Wil je van alle shows meegenieten en alvast streetstyle inspiratie opdoen? Check FF! http://www.followfashion.nl/

1 opmerking:

  1. Gave collecties! En leuk dat er twee meiden van Holland Next Topmodel mee lopen. Welke creatie vond jij het leukst?

    BeantwoordenVerwijderen