16.2.12

Winnen Fluor bracelets

De vorige keer mocht ik een paar te gekke snowjoggers weg geven aan 1 van mijn volgers. Ik denk dat de winnares Elize de afgelopen week er erg blij mee is geweest(brrrr wat was het koud)
Misschien kan ik jou nu blij maken met een sieraad van Kool-design. Ik kan 3 fashionista's blij maken, wil jij een fluor rose of fluor oranje armband. Fluor wordt echt mega een trend! Niet jou ding? Ik heb ook nog een paar oorbellen uit lego land.
Wat te doen? Laat mij weten wat jij zou willen, onder dit bericht of onder het bericht op Facebook.
Leuk toch!!

Check de site! Wie weet zit er iets voor jou of je liefje bij.
Naast het aanbod op de site kan je ook zelf iets laten maken, hoe tof is dat om een keer te doen!!
http://www.kool-design-webshop.nl/







4 opmerkingen:

  1. Leuke leuke leuke oorbellen :-))) xx Rachèl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die armbanden zijn top!!!!! roze please!!!! pretty please! (maar van oranje wordt ik ook blij!)

    x Bonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhhhh doe mij die oranje maar!!! Supergaaf :D

    Veel liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan ik nog meedoen? Ik ben een beetje laat... Hoop van wel, die armbanden zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen