21.2.12

Streetstyle amazing skirts

To inspire!!!!








Rokjes om gek van te worden, I LOVE IT! Een toffe betaalbare rok zag ik vaak te weinig weinig.
De afgelopen jaren is de rok steeds toffer geworden. De modellen worden extremer en de materialen mooier. ik hou ervan!
Met een rok kan je zoveel kanten op! Combineren tot je erbij neer valt, zo kan hij weer lekker lang mee.
Door verassende panty's en sokjes toe te voegen maak je het echt helemaal af.
Zin om een rok te kopen? De Rokken op de foto's zitten niet in mijn budget maar ik wil ze allemaal wel! Vooral de gele printed, wouw wat een tof model! Op de 2e plaats de denim rok van Acne.
Welke is jou favo?

3 opmerkingen:

  1. gaaf! Ik vind die tweede rok denkik het leukst, maar eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om alle rokjes in mijn kast te hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is zo zo tof, konden we alles maar kopen he hihi!!!

      Verwijderen
  2. Ooowh die Acne denim rok is heel erg gaaf! Vind de ripped boyfriend jeans ervan ook al zo super, toch maar es goed over nadenken :P (=sparen) Ik zag trouwens je stukje op de blog van Suus (fashionisaparty)en wat'n superleuk initiatief zeg! Ziet er zo leuk en gezellig uit! En fijn dat het een keer in de buurt is en ik er niet helemaal voor naar Amsterdam zou hoeven hihi :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen