13.2.12

Colour dip for my hair

Het kan ook niet anders dan dat ik dit GEWELDIG vind!!!!! Hoe tof een kleurtje in de punten van je haar.
Als colour junky twijffelde ik hier al een jaar lang over. Ik vond het toch wel definitief en ik vind het niet bij alle stijltjes leuk.... maar vooral omdat ik een twijffelkont ben had ik nog steeds die stap niet genomen.
Vorige week na het maken van de afspraak bij de kapper ging ik aan de google
Halleluja, YES!! het kan ook voor een daggie of aaf dmv wax of haaroogschaduw.
Zo blij als een kind was ik toen het pakketje(colour bug van Kevin Murphy)deze week al binnen kwam, thanks Miss Lipgloss!)
Ik heb het pas 1 keertje gebruikt en helaas was er niemand om pics te maken, toch alvast een paar geweldige pics.
TO INSPIRE!!!









Dus naar de kapper voor alleen de uitgroei

1 opmerking: