14.1.12

ELLE style awards 2012

Jaaaa daar zijn ze dan!!
Op fashionsite's zoals Faschionchick, ILFN en natuurlijk ELLE.NL hebben jullie al kunnen lezen wie er allemaal met een award naar huis gingen, hoe mooi de lokatie was, etc. etc.
Ik zal jullie daar niet nog een keer mee lastig vallen.
Dat het een top aaf was, is zeker. Maximaal genoten met leuke mensen om me heen!
Mooie show(kort maar krachtig). Heerlijk feest(lekker lang:-)
Hier de pics van de mooie mensen van die avond. En die waren er!(teveel om op de foto te zetten helaas, maar ook omdat er natuurlijk vooral gedanst moest worden).
Iedereen prachtig in het thema ROARING TWENTIES!!
To inspire!!





























Na de hele week op een outfitstresswolk gezeten te hebben ben ik achteraf blij geweest met met outfit!
Shortje voor 5euro in de sale bij H&M gekocht en verder alles uit mijn eigen kast. Eigelijk moet ik zolder zeggen. De top heb ik over gehouden van een mini kledingruil beursje met 5 vriendinnen (Thanks Meel)
Misschien ook een idee voor jou en jouw meiden??

Meer ispiratie pics op oa http://www.elle.nl/ELLE-Style-Awards/Nieuws/People-ELLE-Style-Awards-2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten