22.1.12

Amsterdam fashion week geopend!

Gisteren mocht ik bij de openingsparty van de fashionweek zijn@ people's Place te Amsterdam. Woehoeeee ik houd wel van een (fashion)feestje dus ik was helemaal blij.
Natuurlijk zitten mijn lovely followers, JULLIE DUS in mijn koppie en ging ik op pad met een geleende camera(thanks Niek)om mooie inspiratie pics voor jullie te schieten.(mijn camera is helaas even terug naar de fabriek, maar dat is weer een heel ander verhaal)
Goed....ik dus vol goede moet maar helaas snik snik de camera flitste niet:-( waarom? weet ik niet! nadat een aardige prof fotograaf het ook niet wist heb ik het maar opgegeven.
Maar natuurlijk is daar altijd nog de goede oude digi dus ik kan wel iets van de aaf delen.
Het was super gezellig, thanks to Styletoday en vooral fashionchick voor alle gezelligheid.




Een filmpje van de avond...

http://www.styletoday.nl/fashion/nieuws/20356/lieke-van-houten-ontvangt-talent-award-van-lonneke-engel

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Sta op de (eerste) foto! Was zeker gezellig zaterdagavond! Geweldige jurk btw!

    BeantwoordenVerwijderen